Asukas­tyytyväisyys

Etusivu > Tietoa meistä > Asukas­tyytyväisyys

NPS on mittari, joka kuvaa asiakkaan tyytyväisyyttä saamaansa palveluun asteikolla -100 – +100. Suositteluun vaikuttavat muun muassa henkilökunnan ystävällisyys ja kodin ilmapiiri. Alta näet Esperi konsernin sekä liiketoimintakohtaiset suositteluindeksit. Mittari päivittyy reaaliajassa ja näyttää koko mittaushistorian.

Liiketoimintakohtaisten mittareiden lisäksi kerromme nettisivuillamme erikseen yksittäisten kotiemme asukastyytyväisyydestä. Kodin asukastyytyväisyysmittarin löydät kodin sivulta, kohdasta ”asukastyytyväisyys”. Mittari näyttää asukastyytyväisyyskyselyn kaikkien kysymysten vastausten keskiarvon.

Kuinka todennäköisesti asukkaamme suosittelisivat meitä?

ikääntyneet, mielenterveyskuntoutujat ja vammaispalvelun asiakkaat

Kuinka todennäköisesti ikäpalveluidemme asukkaat suosittelisivat meitä?

Kuinka todennäköisesti mielenterveyspalveluidemme asukkaat suosittelisivat meitä?

Kuinka todennäköisesti vammaispalveluidemme asukkaat suosittelisivat meitä?

Kysy lisää palveluistamme

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Asiakaspalvelumme on valmiina vastaamaan kysymyksiisi arkisin klo 9-16.


Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Yhteydenottoni liittyy

Jos toivot yhteydenottoa, jätäthän meille joko puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.


Kun lähetät lomakkeen, asiantuntijamme voi olla sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti. Löydät tietosuojaselosteen täältä.​


​Töihin meille – lue lisää työskentelystä Esperillä