Laadun mittaaminen

Mittariston ensimmäinen osa otettiin käyttöön vuoden 2019 alkupuoliskolla ja sitä kehitetään edelleen. Laatuindeksin käyttöönoton myötä kuuden kuukauden seurannassa asukkaiden kirjattujen harrasteiden, toimintatuokioiden ja muiden aktiviteettien määrä kasvoi merkittävästi.

Esperi KPI Asiakaskirj graf
Esperi KPI HoPaKuSu graf
HOPAKUSU = Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelma
Esperi KPI Viriketoim graf

Tavoitteemme

  • Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmat kaikilla Esperin asukkailla päivitetty viimeisen kuuden kuukauden aikana ja uusilla asukkailla yhden kuukauden kuluessa saapumisesta.

  • Asiakaskirjaukset ovat jatkuvasti ajantasaiset.

  • Aktiviteetit toteutuvat kaikissa yksiköissä vähintään viitenä päivänä viikossa.

  • Vuoden 2020 aikana tulemme julkaisemaan yksikkökohtaista laatudataa verkkosivuillamme.