Laadun mittaaminen

Mittariston ensimmäinen osa otettiin käyttöön vuoden 2019 alkupuoliskolla ja sitä kehitetään edelleen. Laatuindeksin käyttöönoton myötä kuuden kuukauden seurannassa asukkaiden kirjattujen harrasteiden, toimintatuokioiden ja muiden aktiviteettien määrä kasvoi merkittävästi.

 

Asiakaskirjaukset 2021

Katso täältä vuoden 2019-2020 asiakaskirjaukset %.

Hopakusu 2021

Katso täältä vuoden 2019-2020 hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelma %.

Aktiviteetit 2021

Katso täältä vuoden 2019-2020 aktiviteettien toteutuminen.

Tavoitteemme

  • Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmat kaikilla Esperin asukkailla päivitetty viimeisen kuuden kuukauden aikana ja uusilla asukkailla yhden kuukauden kuluessa saapumisesta.

  • Asiakaskirjaukset ovat jatkuvasti ajantasaiset.

  • Aktiviteetit toteutuvat kaikissa yksiköissä vähintään viitenä päivänä viikossa.